„ProfIT“ klientų savitarnos sistema padės tobulinti IT paslaugų kokybę

2021-08-19
„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (PKKC), teikiantis ir prižiūrintis „ProfIT“ paslaugas verslui, įdiegė Klientų savitarnos sistemą, padėsiančią efektyvinti darbą.

„Mūsų tikslas ‒ paspartinti IT pagalbos užduočių įgyvendinimą, pagerinti klientų aptarnavimo procesą. Skatinsime klientus nuolat naudotis interneto savitarnos sistema, nebent nutinka kažkas labai kritiško, kai reikia itin skubios reakcijos, tuomet, žinoma, padėsime ir telefonu, ‒ pasakoja PKKC IT paslaugų aptarnavimo skyriaus vadovas Nerijus Vitkūnas. ‒ Kai į sistemą per internetą bus registruojamos visos klientų užduotys, mūsų specialistai matys užduočių eilę, sudarytą pagal nustatytus kiekvienos iš jų prioritetus. Bus aiški laiko apskaita, matysime, kur stringame ir galėsime atsižvelgdami į tai gerinti darbo kokybę“.

Paslaugų kokybę gerinti padės ir klientai ‒ sistemoje kiekvieną atliktą užduotį jie įvertins balais (žvaigždutėmis) ir galės palikti išsamesnį komentarą. Anot Nerijaus, jei atlikta užduotis bus įvertinama penkiais ar keturiais balais, ji bus laikoma įvykdyta, jei mažiau ‒ bus kreipiamasi į klientą ir šalinamos nepasitenkinimo priežastys.

Klientų savitarnos sistema padės kaupti svarbių IT žinių bazę. Užduotys neretai yra panašios, tad vienos užduoties sprendimas gali padėti išspręsti kitą. Sukaupta statistika taip pat padės atlikti išsamią analizę, kodėl, kiek ir kokio tipo užduočiai sugaižtama laiko, ir atsižvelgiant į tai efektyvinti darbą.

„ProfIT“ klientai jau gavo registracijos nuorodas į savitarnos svetainę. Itin skubiais atvejais, kaip ir anksčiau, siūloma kreiptis el. paštu helpdesk@5ci.lt ar telefonu (8 5) 266 4546. Jei kyla neaiškumų naudojantis sistema, kviečiame žvilgterti instrukciją>>

Savitarnos sistemos nauda klientams:

– Užregistruoti užklausą paprasta ir greita bet kuriuo metu iš bet kokio įrenginio, turinčio interneto ryšį.
– Patogu bet kuriuo metu peržiūrėti savo užregistruotas užklausas ir jų statusą.
– Sistemoje matomos visos įgyvendinamos ir jau įgyvendintos užklausos, todėl galima vertinti paslaugas kiekybiniu ir kokybiniu atžvilgiu.
– Kiekvieną įgyvendintą užklausą klientai vertina balais (žvaigždutėmis), taip pat gali parašyti ir komentarą. Toks atgalinis ryšys padeda gerinti teikiamų paslaugų kokybę ir atkreipti dėmesį į geriausiai vertinamus IT specialistus.