Bendrovė „Audores“ renkasi užsakomąsias IT paslaugas

2015-11-24
UAB „Audores“ jau šešerius metus Lietuvoje sėkmingai bendradarbiauja su viešojo maitinimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis. „Audores“ prekiauja restoranų ir parduotuvių įranga bei teikia jos priežiūros paslaugas. Bendrovė ne kartą įvertinta sertifikatu „Stipriausi Lietuvoje“, pažyminčiu, kad ji patikima, turinti aukštą mokumo reitingą.

Nuo 2010 iki 2014 m. „Audores“ apyvarta išaugo dešimt kartų. Įmonė nuolat plečiasi – daugėja klientų, didinamas prekių asortimentas, todėl sparčiai plečiamas darbuotojų ir naujų tiekėjų skaičius. Pavasarį numatoma atidaryti „Audores“ filialą Klaipėdoje.

Dėl įrangos specifikos daugiausia jos parduodama per pardavimo vadybininkus, tačiau įmonės veiklai svarbus ir interneto kanalas. Interneto svetainė su el. parduotuve, visų pirma, pasitarnauja kaip informacijos šaltinis. UAB „Audores“ direktorius Audrius Trabutis (žr. nuotraukoje) teigia, kad užsakymų per internetą apyvarta sudaro apie 3–5 proc. Dažniausiai per internetą įrangą užsisako privatūs asmenys, kurie sugalvoja maisto gamybos įrenginius prisitaikyti namuose, arba klientai, tiksliai žinantys, ko nori.

A. Trabutis sako, kad didėjant klientų skaičiui ir vis aktyviau naudojantis informacinėmis technologijomis, susidūrė su problema – kaip užtikrinti sklandžią ir kokybišką įmonės IT sistemų veiklą. „Turėjome du pasirinkimus – samdyti specialistus, kurie dirbtų įmonėje, arba visą informacinių technologijų ūkį perduoti specializuotai bendrovei. Atlikę rinkos tyrimus, įvertinę kainos ir kokybės santykį, pasirinkome bendrovės „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ teikiamas „ProfIT“ paslaugas“, – teigia jis.

„ProfIT“ – tai užsakomosios (angl. outsourcing) informacinių technologijų įrengimo ir priežiūros paslaugos, teikiamos už mėnesinį mokestį. „Nemažai įmonių vadovų vis dar galvoja, kad pirkti kompiuterinės įrangos priežiūros paslaugas yra brangu, tačiau dažnai jie net nesusimąsto, kiek kainuoja kompiuterinių darbo vietų įrengimas, techninės įrangos įsigijimas, išlaikymas ir jos priežiūra visą parą, – sako UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ Komercijos departamento vadovas Robertas Ragauskas. – Mes siūlome atsikratyti visų šių rūpesčių už iš anksto nustatytą mėnesinį mokestį.“

A. Trabutis pabrėžia, kad sklandus kompiuterių darbas įmonei yra būtinas, nes visi pardavimo vadybininkų veiksmai fiksuojami CRM (angl. Customer relationship management) programoje, o elektroniniu paštu siunčiami pasiūlymai klientams. Jei stringa darbas kompiuteriu, darbuotojas dirba neefektyviai, eikvojamas jo darbo laikas, o įmonė praranda pinigus. UAB „Audores“ direktorius džiaugiasi, kad „ProfIT“ paslaugos padeda nešvaistyti laiko be reikalo. „Tikiu, kad „ProfIT“ paslaugos tikrai pagerins įmonės veiklą. Patogu, kad daugumą problemų galima išspręsti nuotoliniu būdu. Jau dabar įsitikinome, kad problema išsprendžiama per 10–15 min. Kai tekdavo patiems taisyti ar ieškoti specialistų, užtrukdavome mažiausiai pusdienį“, – sako jis.

Pasaulinė užsakomųjų IT paslaugų rinka nuolat auga. Svetainės „Statista“ duomenimis, 2012 m. rinkos vertė siekė 99,1 milijardo JAV dolerių, o 2014 m. išaugo iki 104,6 milijardo. Šį faktą patvirtina ir „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ veiklos rezultatai. Palyginti su praėjusiais metais, šiemet „ProfIT“ paslaugų užsakymų skaičius išaugo 20 proc. 2016-aisiais planuojama šį rodiklį padidinti iki 30 proc. Be to, įmonė aktyviai plečia veiklą ir užsakomųjų IT paslaugų siūlo ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Kazachstane.