Šiuolaikiškai įmonei – debesų technologija pagrįstos „Office 365“ programos

2014-06-02
Auksinė „Microsoft“ partnerė UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, verslui teikianti užsakomąsias IT paslaugas „ProfIT“, siūlo įmonėms debesų technologija pagrįstą programų paketą „Microsoft Office 365“ („Office 365“) ir jo priežiūros bei palaikymo paslaugas.

Pasak bendrovės Komercijos departamento vadovo Roberto Ragausko, „Office 365“ užtikrina įmonės darbuotojams patogaus, lankstaus ir mobilaus darbo galimybę. „Kiekvienas įmonės darbuotojas visus darbui reikalingus IT resursus gali pasiekti naudodamasis skirtingais prietaisais: kompiuteriu, planšete, išmaniuoju telefonu ar kitu įrenginiu. Tai galimybė dirbti tiek namuose, tiek išvykus į komandiruotę ar į susitikimą su klientais“, – aiškina R. Ragauskas.

Platformos „Office 365“ įdiegimą, konfigūravimą ir integraciją su turima IT infrastruktūra įmonei užtikrina „ProfIT“ specialistai, turintys ne tik specializuotą IT išsilavinimą, bet ir „Microsoft“ sertifikatus, patvirtinančius darbuotojų kompetenciją ir gebėjimus dirbti su „Microsoft“ produktais. „Įmonėms, nusprendusioms pradėti naudotis „Office 365“ sprendimais, nereikia įsigyti brangiai kainuojančių licencijų ir įrenginių bei gaišti laiko ilgai trunkantiems diegimo darbams. Sertifikuoti ir patyrę „ProfIT“ specialistai sukurs naujas paskyras ir darbuotojai iškart galės dirbti naudodamiesi „Office 365“ įrankiais. Be to, įmonė bus nuolat konsultuojama tiek paslaugos funkcionalumo, tiek naudojimo klausimais“, – sako Komercijos departamento vadovas.

„Office 365“ – tai išplėstos ir nuolat atnaujinamos gerai žinomo „Microsoft Office“ paketo funkcijos: el. paštas, bendrinami kalendoriai, darbo planavimo ir valdymo įrankiai, tiesioginių pranešimų paslauga, vaizdo konferencijos, įvairūs dokumentai. Taip pat suteikiama galimybė naudotis naujausia „Office 2013“ versija. Be to, galima parsisiųsti naujausią „Microsoft Office“ programinį paketą ir dirbti neprisijungus prie interneto.

Visoms „Office 365“ paslaugoms „Microsoft“ užtikrina 99,9 proc. veikimo garantiją, o atsiradus gedimui viename duomenų centre paslaugos pradedamos teikti iš kito duomenų centro. Taigi, nėra priežasties baimintis dėl IT paslaugų pasiekiamumo ir patikimumo.