Kompiuterinės darbo vietos priežiūra

Sklandžiai veikiančios IT infrastruktūros išlaikymas reikalauja nuolatinės techninės priežiūros ir periodinių atnaujinimų. Toli gražu ne kiekviena įmonė gali sau leisti turėti IT padalinį, kuris rūpintųsi kasdiene IT sistemų priežiūra ir rutininiais darbais. Mūsų siūlomos užsakomosios IT paslaugos – tai plataus spektro IT priežiūra už prieinamą kainą.

Sužinokite daugiau!

Kaip viskas veikia?

1. Skambučių centras

  • Pagal Jūsų poreikį aptarnavimas 24/7
  • Sertifikuoti "Microsoft" profesionalai
  • Komunikavimas Lietuvių, Anglų, Rusų, Lenkų kalbomis
  • Incidentų registracija "Service Desk" platformoje
  • Pirma pagalba (telefonu / nuotoliniu prisijungimu)

2. Techninio palaikymo skyrius

  • Aukštensės kvalifikacijos "Cisco", "Microsoft" specialistai
  • Problemos sudėtingumo įvertinimas ir sprendimo galimybės
  • Pašalina problemą arba ruošia instrukciją gedimo šalinimui mobiliesiems technikams
  • Esant sudėtingoms problemoms vyksta pas klientą patys

3. Мobilūs technikai

  • Problemas sprendžia atvykę pas klientą
  • Taiso tinklo įrangą/ fizinius sujungimus
  • Konfigūruoja sisteminius nustatymus
  • Esant poreikiui atveža pakaitinę techniką

Problema išspręsta, grįžtama prie įprastinio darbo!

Kokie paslaugos privalumai?

Kompiuterinių darbo vietų priežiūra


Planuokite IT biudžetą

Atsižvelgę į Jūsų poreikius, paruošime metinį administravimo planą su fiksuotu mėnesiniu mokesčiu. Paslauga užtikrins sklandų kompiuterinės įrangos, tinklo, spausdintuvų, skenerių, ir kitų periferinių įrenginių funkcionavimą bei priežiūrą. Mūsų specialistai suteiks Jums profesionalią pagalbą ir patars, kaip ateityje išvengti incidentų bei optimizuoti IT infrastruktūrą.

 

Planai„Nuotolinė priežiūra“„Verslo partneris“
Mėnesinis paslaugos mokestis
Aptarnavimo lygio įsipareigojimas (SLA)
Problemų registravimas visą parą
IT standartizavimas
Konsultacijos
Vartotojų administravimas
Programinės įrangos priežiūra
Techninės įrangos priežiūra -
Atvykimas Papildomas mokestis
Papildomi darbai
Valandinis įkainis Valandinis įkainis
Gedimų ataskaitos
  Užsisakyti  Užsisakyti 

 

Pamirškite rūpesčius dėl IT visam laikui 


Jeigu Jūsų verslui IT sistemų darbo užtikrinimas svarbus ne tik standartinėmis darbo valandomis, pasiūlysime nenutrūkstamą IT priežiūrą arba priežiūros paslaugas pailgintomis darbo valandomis ir savaitgaliais.


Patikėkite IT infrastruktūrą mums –  atsižvelgę į Jūsų poreikius, nustatysime sutartinius aptarnavimo lygio įsipareigojimus (SLA) bendrai ar pasiūlysime itin operatyvų gedimų šalinimą kritinių procesų darbui atkurti.



Kiek išleidžiate IT sistemų priežiūrai?

Kompiuterių kiekis (vnt.):
Serverių kiekis (vnt.):
Administratoriaus atlyginimas į rankas (EUR):
Per metus sutaupote (EUR):
* Apytikslė paslaugų kaina remiantis minimaliu paslaugos paketo įkainiu. 36
200


Partneriai

UnisysCiscoMicrosoftPaesslerMotorolaAkamaiStefaniniCitrix

Tarptautiniai standartai

ISO-27001ISO-20000PCI